
Головний герой Юра, його мати, журналіст(к)и газети «Пектораль», місцеві політики, бабак Тимко, робот-розмінувальник та палаючі ліси з фільму постали на міжнародному постері сатиричної комедії «Редакція». Автор – відомий херсонський художник Макс Афанас’єв, який доповнив візуальні образи своєю філософією.
«Плакат намальований на графічному планшеті Хуйон (Huion), який я купив уже в евакуації. Китай ще не напав на нас безпосередньо, і тому я вирішив, що маю моральне право купити китайський гаджет. Взагалі живопис на планшеті я почав малювати з 2014 року, коли мій приятель вигадав, що ми з ним маємо паралельно вести цифрові щоденники. Він запропонував, але так цього і не зробив. А я досі регулярно компоную внутрішні переживання в цифрові полотна. За ці роки я взяв участь у кількох виставках. Постер для «Редакції» — це така сама сторінка щоденника, що виникла після перегляду фільму.
Мій улюблений персонаж на постері це Юра, ось саме в цьому ракурсі, в цьому гримі, в цій міміці. Ось саме з цим бланжем, цим синцем під оком. Це така класна деталь. Ми постійно підозрюємо реальність у віртуальності, але вона, курва, постійно дає нам реальних пенделів. І цей бланш на обличчі Юри — це невідредаговане свідчення спарингу з реальністю. І хоча все, що ми проживаємо, ми вже десь прочитали (хтось у букерівських лауреатів, хтось на сторінках жовтої преси), нам усе одно хочеться доказів правоти свого вибору. Юрин бланж — це єдине, що Юра може надати як доказ існування, бо автори водять його сюрреалістичними епізодами фільму і надовго залишаються у лабіринтах стрьомної провінційної поетики. Ми можемо відредагувати Вікіпедію, свій пост у Фейсбуці, свої політичні погляди, але тільки бланж може переконати нас у власній правоті.»
Світова прем’єра фільму Романа Бондарчука відбудеться вже цієї п’ятниці, ми опублікували фестивальний трейлер й нині запрошуємо підтримати стрічку на Берлінському кінофестивалі.
Продаж квитків на покази в Берліні відкрито за посиланням https://www.berlinale.de/en/2024/programme/202401769.html