ДОВБУШ / фінальний трейлер українського фільму 

11 липня в мистецько-гастрономічному просторі Остання Барикада відбулася офлайн-презентація фінального трейлеру екшну «Довбуш» за участі режисера Олеся Саніна, оператора Сергія Михальчука та акторів Дмитра Вівчарюка й Олега Шульги.

Дивіться трейлер до фільму “Довбуш”, виробництва Pronto Film за підтримки Держкіно, та плануйте похід у кінотеатри свого міста до Дня Незалежності!

Довбуш – втілення архетипу українця із почуттям власної гідності, українця, що не є войовничим за своєю природою і понад усе мріє про мирне, вільне та щасливе життя на своїй землі. Та коли вороги зазіхають на його свободу, він готовий пожертвувати усім і зі зброєю в руках захистити гідність свою, свого народу і свою любов.

«Я зняв картину про того, хто не хотів бути героєм, про того, хто не хотів ставати опришком. Він хотів мирного життя з тією, кого любив. Але йому довелося взяти до рук зброю, очолити повстання, щоб його мрія здійснилася. Це історія про нас: для кожного, я переконаний, життя змінилося на “до” та “після” в лютому 2022 року. Сподіваюся, що на екрані кожен побачить історію про себе самого сьогодні. Ми не прагнули знімати актуальне кіно, ми робили це зі щирим серцем, довго шукали можливості, аби картинка потрапила до глядача. І ми всі щасливі, що нарешті маємо дату премʼєри – 24 серпня – день, коли Довбуш став безсмертним, день, коли його історія почала надихати інших», – поділився Олесь Санін.

До презентації трейлеру долучилися актори-виконавці ролі опришків. Історично, опришки – учасники повстанського руху, які протистояли королівській владі та карали можновладців. Вони не терпіли неправди, гніту та можновладців. Нерідко їх називали як “народними месниками” так і розбійниками.

«Опришки – це прототипи сучасних воїнів, які відстоювали свою землю, свою свободу, свою любов, братерство. Роки минають, а історія циклічна…кіно про це і є», – розповів Дмитро Вівчарюк, виконавець ролі опришка Забо.

«У порівнянні з 2014 роком, у 2022 дух з яким люди прийшли у військо, сильніший, більший, масовіший. Нам довелося прокинутися. Час іде, війна – привід для надихаючих історій, але водночас це дуже виснажлива штука, машина смерті. Фільм, який вийде зараз, у цей час, дуже потрібен, його повинні побачити якомога більше людей. Актуальність цієї історії загострилася. Це, на мою думку, фільм-мотиватор, який комусь допоможе зрозуміти, а комусь навіть допоможе зробити перший крок, когось змусить все переоцінити. У мене відчуття, що це буде “бомба”. Я точно знаю, чого катастрофічно, як повітря не вистачає там, де безпосередньо ллється кров – це кіно піде як в суху землю», – коментує Олег Шульга, нині офіцер ЗСУ, виконавець ролі опришка Стрільця.

Під час презентації представник FILM.UA Distribution зазначив, що напередодні старту прокату команда фільму вирушить у масштабний промотур містами України. Деталі туру почнуться розкриватися дуже скоро.

Всебічну підтримку для виходу фільму на великі екрани здійснює ТМ «Львівське» — бренд пива, який знаходиться в центрі подій, що обʼєднують людей.

Офлайн-презентація трейлеру відбулася 11 липня в мистецько-гастрономічному просторі Остання Барикада в Києві. Гостей заходу – представників ЗМІ – пригостили травʼяною ялівцевою наливкою, яка стане частиною тематичного меню «Довбуш» від закладу, спеціально з нагоди виходу фільму на великі екрани. 

ЦІКАВО. У межах співпраці з ресторацією, музейний куточок закладу – «Останні Барикади в історії» – зʼявився новий артефакт – легендарна бартка Олекси Довбуша, оздоблена зображенням вовка, що є символом свободи, самостійності та безстрашності. За словами режисера фільму, бартка в історії про Довбуша – окремий повноцінний персонаж, вона відіграє власну роль у сюжеті, тому дуже важливо, щоб глядач упізнавав топірець Довбуша з-поміж інших.

Промо підтримку фільму забезпечують партнери: мистецько-гастрономічний простір Остання Барикада (сімʼя ресторанів Дмитра Борисова), інтернет-магазин “Фокстрот”, лінія магазинів EVA, мережа супермаркетів “Фора”, мережа АЗК WOG, онлайн-сервіс з виклику таксі Uklon та інтернет-магазин книг Yakaboo.

Головний медіапартнер проєкту телеканал ICTV. Головний партнер Всеукраїнського промо-туру – UA:суспільне мовлення. Генеральний радіопартнер – радіо Байрактар (ТАВР медіа). Інформаційну підтримку здійснюють радіо DJ FM, онлайн-видання НЗЛ (The Ukrainians) та інформаційно-новинний інтернет-ресурс NV.ua.Кінотеатральну дистрибуцію фільму на території України здійснюють FILM.UA Distribution та Кіноманія.