Оголошено переможця першого серіального пітчинґу | Molodist 50

У межах індустрійної секції 50-го КМКФ «Молодість» 2-го червня завершився перший Серіальний пітчинґ — його переможцем став проєкт «Ми розходимося», який представили продюсерка Стефанія Соловйова, режисерки та сценаристки Каріна Бєлова та Вікторія Дмитрієва.

Кінофестиваль «Молодість» провів Серіальний пітчинг у партнерстві з 1+1 Media, «Київстар ТБ» і MEGOGO. Проєкт «Ми розходимося» отримав $25 000 винагороди у вигляді фінансового та технічного ресурсу на створення тизеру, промо та медійну підтримку проєкту.

Сюжет «Ми розходимося» — історія про пару, що у запалі сварки домовляється розійтися, щойно знайде заміну одне одному. Низка карколомних побачень дозволяє героям краще зрозуміти себе та відповісти на важливі запитання: Чи було кохання? Чи залишилось воно? Чи можна його ще повернути?

Проєкт отримує 15 000$ від 1+1 media та «Київстар ТБ», що включають технічну підтримку (разом із партнером 1+1 media компанією OperTec), промо події та самого продукту, допомогу у створенні дистрибуційного портфоліо та грошовий приз від MEGOGO сумою 5 000$, а також медійна підтримка на ресурсах медіасервісу вартістю 5 000$. Вже до кінця цього року команда проєкту має підготувати тизер серіалу. 

КОМАНДА ПРОЄКТУ «МИ РОЗХОДИМОСЯ»

Каріна Бєлова — авторка ідеї, режисерка і сценаристка. У 2013 році закінчила Київський національний університет театру, кіно та телебачення ім. І. К. Карпенка-Карого. Вже майже 10 років працює сценаристкою та старшим редактором на топових українських телепрограмах «Ревізор», «Орел і Решка», «Таємний агент», «Заробітчани», «Мисливці за дивами» тощо. Як акторка знімалася у кіно, рекламі та серіалах. Її найвідоміші головні ролі — Таня у короткометражці Мирослава Слабошпицького «Діагноз», що увійшов у шорт-лист Berlinale film festival 2009 року, а також — Надя — у серіалі «Острів непотрібних людей» StarMedia 2011 року.

Вікторія Дмитрієва — співсценаристка, співрежисерка, режисерка по роботі з акторами. Раніше працювала на керівних посадах у компаніях, не пов’язаних із кіновиробництвом, займалася власним бізнесом. У 2020 році закінчила Київський національний університет театру, кіно та телебачення ім. І. К. Карпенка-Карого за спеціальністю режисура телебачення. 

Стефанія Соловйова — продюсерка з майже 10 річним досвідом, працювала на продакшенах і телеканалах. Серед її проєктів На рахунку створення рекламного і smm-контенту для ТРЦ ЦУМ, школи IT-технологій «GoIT», мережі ресторанів «Star Burger», «95 квартал.Концерт», OTP Bank, Sberbank, Ubisoft. Працювала над становленням партнерських колаборацій між освітньою сферою та лідерами медіаринку: Starlight media, «Арт-заводом Платформа», Front Pictures, Go IT school, ProCut School.

Також у команді операторка-постановниця Тетяна Дудник і художник постановник Володимир Швиденко.