28 квітня онлайн-кінотеатр Takflix.com запустив експертиментальну функцію «Кінопаті» (Kinoparty). З її допомогою глядачі кінотеатру можуть об’єднуватись у групи і спільно дивитися кіно, перебуваючи в різних місцях.
Функція «Кінопаті» передбачає колективний перегляд фільму в режимі реального часу. Повторний перегляд стрічки під час Кінопаті неможливий, а «на паузу» його може поставити лише модератор події. Це заохочує глядачів зосереджуватись на моменті та отримувати задоволення від проживання спільного досвіду.
Ціна групового квитка на Кінопаті дешевша за суму індивідуальних і обернено пропорційна до кількості учасників: чим більше людей, тим дешевший окремий квиток. Під час перегляду можна обговорювати кіно в режимі аудіо- та відеодзвінків та обмінюватися текстовими коментарями чи емоджі. Зараз функція працює в тестовому режимі і дозволяє синхронний перегляд в групі до 10 осіб. В найближчому майбутньому ця цифра буде збільшена до 25 осіб.
Кінопаті — це авторський цифровий продукт команди Takflix.com, створений за підтримки House of Europe (Дому Європи). Нова функція онлайн-кінотеатру є відповіддю на те, як змінилося культурне життя в умовах глобальної пандемії та вимушеної соціальної ізоляції.
«За останній рік досвід перегляду фільмів змінився більше, ніж за останні сто років. З магічного сеансу у «чорному ящику» кінозалу він перетворився на чергову рутину розсіяної самотньої людини перед екраном. Останній рік ми були позбавлені приємного очікування зустрічі з улюбленими людьми, дискусії про вибір фільму, маленьких дружніх розмов перед першими кадрами, сміху, сліз чи зітхань у сусідньому кріслі в процесі. Ми не мали можливості обговорити кіно по гарячих слідах. Ми втратили радість спільного досвіду — і з цим треба було щось робити. Так і з’явилася наша Кінопаті»,
— розповідає засновниця онлайн-кінотеатру та кінорежисерка Надія Парфан.
«В час, коли кіно йде на компроміси з великими ТРЦ, атракціонами і поп-корном, офлайном і онлайном, Кінопаті як продукт — це спроба розважитись, зберігаючи турботу про кіно як мистецтво. Це перш за все місце для рефлексії, спільності і досвіду. У майбутньому це також платформа для подій та зустрічей з режисерами/-ками. Одноосібно люди ще не довіряють українським фільмам. Коли ж формується група, яка готова вписатися в таку авантюру, стаються приємні сюрпризи :)»,
— коментує проєктна менеджерка Takflix.com та кінопродюсерка Ірина Ковальчук.
Головний по текстам
Майже людина