«Чорний ворон»: підсумки другого вікенду

За підсумками другого вікенду українського кінопрокату, з 12 по 15 грудня 2019 року, екранізацію романа Василя Шкляра «Чорний ворон», створену режисером Тарасом Ткаченком, подивилися 9 тис. 824 глядачі.

Касові збори стрічки склали 827 тис. 160 грн.

Фільм демонстрували на 105 екранах за середньої ціни квитка 84 грн. (на 16 грн. дешевше за середню ціну кінотеатрального квитка протягом вікенду).

На один екран в середньому було продано 94 квитки (23 квитки на день).

У порівнянні з першим вікендом кінопрокату «Чорного ворона», з 5 по 8 грудня:

  • касові збори фільму впали на 59% (з 2 млн. 4 тис. 332 грн.);
  • кількість екранів скоротилася на 103 (з 208 штук);
  • середня  ціна квитків зменшилася на 5 грн. (з 89 грн.);
  • на один екран в середньому продавали на 15 квитків менше.

Загалом, від початку кінопрокату 5 грудня 2019 року на «Чорного ворона» було продано 41 тис. 878 квитків на суму 3 млн. 492 тис. 251 грн.

БУК