0

25.12.2015

15:32

Cineaster

Netflix показав частину свого серіалу на YouTube



Компанія Netflix опублікувала перший епізод свого детективного кримінального серіалу «Making a Murderer» на YouTube.

Так компанія сподівається не тільки збільшити кількість своїх підписників, а й знайти нові канали розповсюдження контенту, — повідомляє Mediasat.

Збільшення охоплення потенціальної аудиторії стане ключовим елементом розширення абонентської бази компанії, що в підсумку прихведе до диверсифікаії контенту та послуг.

Наразі кількість абонентів Netflix, сконцентрованих на 60 ринках світу, досягла 69 млн, проте компанії все важче збільшувати аудитроію в США, оскільки десятки мільйонів домогосподарств вже є її користувачами.

На міжнародному ринку компанія поки не зіштовхувалась з даною проблемою: підвищення ціни на підписку в Європі не мало негативних наслідків для темпів росту аудиторії. 

Комментарии:

Чтобы написать комментарий, войдите через одну из социальных сетей: