0

11.04

15:10

Cineaster

Національна Кінопремія презентує головний символ — статуетку «Золота Дзиґа»



Перша Національна Кінопремія, що пройде 20 квітня у Києві, представляє головний символ — статуетку «Золота Дзиґа».
 
У життя образ Золотої Дзиґи втілив один із найвідоміших та найуспішніших митців України Назар Білик. У його творчому портфоліо десятки виставок в Україні та за кордоном, у тому числі, в галереях Bottega (Київ, 2014), Black Square Gallery (Маямі, 2011) та ін. Також Назар є автором скульптури «Дощ», що розташована у Києві на Пейзажній алеї.
 
Нова робота Назара — «Золота Дзиґа» — втілює у собі стрімкість, невпинний розвиток українського кінематографу, та є відсилкою до форми кадру кіноплівки, що протягом десятиліть була головним засобом для створення світових кіношедеврів.
 
«Слово „кінематограф“ в перекладі означає „той, що записує рух“. Тому, працюючи над ідеями створення статуетки для Національної Кінопремії, я хотів відобразити саме динаміку та розвиток українського кіно. Основним елементом композиції є кадр з кіноплівки, золотий чотирикутник, який динамічно обертається, уособлюючи кіноматограф. За формою статуетка нагадує дзиґу, вогонь, паросток, які є символами розвитку та оновлення національного кіно, — каже Назар Білик. — Працювати над головним символом Кінопремії було цікаво та відповідально, адже ця ініціатива є визначною для всього українського кінематографу».
 
«Українська Кіноакадемія підтримує національну культуру у всіх напрямках. Тому для втілення нашої статуетки ми обрали молодого та прогресивного українського художника Назара Білика. Він має дуже сучасне та цікаве бачення, що найбільше підходить до концепту Кіноакадемії, як сучасної організації, головною місією якої є розвиток та популяризація національного кіно у всіх напрямках» — каже виконавчий директор Української Кіноакадемії Анна Мачух.
 
Образ Золотої Дзиґи також був взятий за основу при розробці логотипа Української Кіноакадемії. Концепцію логотипу розробила маркетинг-команда Quadrate 28.
 
«Ми створили логотип, що одночасно поєднує у собі кадр кіноплівки, сяйво зірки та рух дзиґи. Він є відображенням динамічного розвитку сучасного українського кінематографу і символізує єднання двох світоглядів: творця кіно та глядача, які спільними зусиллями розвивають кіноіндустрію», — розповідає Тетяна Фiлатова, керiвник департаменту дизайну Quadrate 28.

Комментарии:

Чтобы написать комментарий, войдите через одну из социальных сетей: